
Bedrijf
Teamleader
Functie
Customer Support | Customer Succes Manager
Stage
Growth Dome
Uur
11.00 - 11.30
Welke tools en strategieën zijn onmisbaar voor de groei van je zaak? In deze workshop laten we je zien hoe je waardevolle leads maakt van je websitebezoekers met Teamleaders contactformulieren. Je ontdekt ook de geheimen van succesvolle salesprocessen en hoe je het lead-to-cash-verhaal kan versnellen.
Over Henk
Henk werkt al twee jaar als (technisch) support agent bij Teamleader en heeft een ongekende drive voor efficiëntie. Hij lost moeiteloos technische uitdagingen op, biedt de beste ondersteuning bij API-gerelateerde vraagstukken en automatiseert processen via Make.com in een handomdraai. Hij staat zowel bij collega’s als bij klanten bekend om zijn hulp bij allerhande supportvragen.
Over Elisabeth
Als Customer Succes Manager gaat Elisabeth geregeld in gesprek met klanten. Ze kent dus als geen ander de vragen waar klanten mee worstelen: hoe zorg je dat er geen leads verloren gaan? Hoe pak je je prospects op het juiste moment vast? En wat doe je met onbetaalde facturen? Maar ze heeft vooral ook de antwoorden!